51GmMs4c7RL._SX355_

Улюблені ігри.

Чи пам’ятаєте ви найулюбленішу гру вашого дитинства? На тлі відсутності гаджетів, інтернету та шоломів віртуальної реальності світ нашого дитинства був заповнений активними рухомими та захоплюючими іграми, які годі й забути. Пропонуємо згадати деякі ігри минулого та познайомити із ними власних діточок.

  «Море хвилюється раз».

Ведучій відвертається від гравців і вимовляє лічилку:

«Море хвилюється – раз,

Море хвилюється – два,

Море хвилюється – три,

Морська фігура на місці – замри!»

Поки він говорить, учасники хаотично рухаються в будь-якому порядку, зображуючи руками рух хвиль. Як тільки ведучий замовкає, всі гравці повинні завмерти в позі якої-небудь "фігури". Ведучий підходить до одного з гравців і торкається до нього. Гравець зображує свою фігуру в русі, а ведучий вгадує, що це таке. Той, чию фігуру вгадати не вдалося, сам стає ведучим.

Гра розвиває уяву, спонтанність і артистичність.

  «Лови-кидай»

Всі гравці стають у коло і хаотично перекидають м’яч. Хто не зміг зловити м'яча або, піймавши, упустив, продовжує грати стоячи на одній нозі. Якщо в такій позі він ловить м'яч - стає на обидві ноги, якщо ні - стає на одне коліно. Якщо знову не зловили - на обидва коліна. Якщо ж у такому положенні учасник ловить м'яч - він знову стає на обидві ноги і продовжує грати, якщо ні - вибуває з гри.

Гра розвиває концентрацію уваги, спритність та вміння тримати рівновагу.

  «Гумка»

Для гри потрібно 3-4 учасника і гумка довжиною не менше 4 метрів. кожна учасниця виконує стрибкові фігури та комбінації на різній висоті: від рівня щиколоток - до рівня шиї. Як тільки той, що стрибає,  помиляється (збивається, чіпляється за гумку, наступає на гумку і т.п.) - він стає "в гумку", і наступний гравець починає стрибати. Продовжують стрибати завжди з того місця, де збилися.

Гра розвиває вестибулярний апарат, уважність, координацію.

  «Чи ви підете на бал?»

Ведучій промовляє:

«Так» чи «ні» не промовляти,

Білого й чорного не називати!

Чи ви підете на бал?»

Задача ведучого -  заплутати гравця, задаючи йому уточнюючі питання і підштовкуючи до заборонених відповідей "Так", "Ні", чорне і біле. Задача гравця - відповісти на всі питання, не використовуючи цих слів. Найцікавіше перемішувати прості та складні питання, міняти темп і інтонацію.

Гра розвиває вміння нестандартно мислити, стежити за ходом думок і промовою, утримувати увагу і швидко знаходити вихід з ситуації, що склалася.

  «Світлофор»

Для цієї гри потрібно надіти на себе якомога більше різнокольорового одягу. На майданчику крейдою малюється дорога, і гравці шикуються всі на одній лінії. Гравець-Світлофор стає спиною до всіх гравців посередині дороги і загадує будь-який колір. Якщо на гравці є названий колір, Світлофор бере його за руку і переводить «через дорогу». Якщо ж кольору немає на одязі або взутті, то потрібно швидко перебігти на інший бік дороги, щоб Світлофор не встиг зловити порушника. Той, до кого він доторкнеться, сам стає Світлофором.

Гра розвиває спритність, швидкість та увагу.

  А які ігри змогли пригадати ви?